15 January 2011

Όσα παίρνει κι όσα φέρνει ο άνεμος

Προσοχή σε ώριμες και αβοήθητες κυρίες από την επαρχία


της Ισμήνης

Καλοντυμένος κύριος γύρω στα 75 ανηφορίζει την οδό Σταδίου βρίσκεται στο ύψος της Παλαιάς Βουλής , οπότε κάποια στιγμή σταματάει δίπλα του ώριμη κυρία, γύρω στα 50, κομψά ντυμένη στα μαύρα, κρατώντας ένα κομμάτι χαρτί στο χέρι.

- Παρακαλώ κύριε, απευθύνεται στον ηλικιωμένο, μπορώ να περπατήσω δίπλα σας ;
- Τι συμβαίνει κυρία μου; την ρωτάει αυτός και κοντοστέκεται.
- Είναι κάποιο άτομο που με παρενοχλεί και παρόλο που το αποφεύγω, αυτός επιμένει. Αν δεν σας πειράζει να περπατήσουμε λιγάκι να με δει συνοδευόμενη για να απομακρυνθεί.

Δέχεται ο κύριος και η κυρία ζητώντας χίλιες φορές συγνώμη και με την άδειά του περνάει το χέρι της κάτω από το μπράτσο του και τον πιάνει αγκαζε.

Καθ' οδόν τον ρωτάει

- Μπορείτε να μου πείτε κατά που πέφτει η οδός Ερμού; Ψάχνω το ξενοδοχείο ΗΛΕΚΤΡΑ, του λέει και διαβάζει το κομμάτι το χαρτί που έχει στα χέρια της για να μην κάνει λάθος.
- Ευθεία στο τέρμα της οδού Σταδιού είναι η πλατεία Συντάγματος, απαντάει ευγενικά ο κύριος. Εκεί ξεκινάει ο οδός Ερμού και στην αρχή είναι το ξενοδοχείο που ψάχνετε.
- Ξέρετε, λέει η κυρία, είμαι από επαρχία από την Καρδίτσα και δεν ξέρω καθόλου την Αθήνα, να μην σας πω ότι είναι η 2η φορά που κατεβαίνω. Δυστυχώς έπαθα κάποια ατυχία στην ζωή μου, πέθανε πρόσφατα ο άντρας μου, μόνη πια, καταλαβαίνετε, πρέπει να τακτοποιήσω κάποιες εκκρεμότητες που έχει με τράπεζες εδώ στην Αθήνα. Ένας μακρινός συγγενής μού σύστησε ένα δικηγόρο και μου έχει δώσει ραντεβού σε αυτό το ξενοδοχείο να τον συναντήσω, έχει και κάποια άλλη συνάντηση εκεί. Δεν προλαβαίνω να πάω το απόγευμα στο γραφείο του γιατί πρέπει να φύγω με το λεωφορείο για Καρδίτσα.

- Τι θέλετε από εμένα; την ρωτάει ευγενικά ο κύριος.
- Αν δεν σας πειράζει, επειδή καταλαβαίνετε, αισθάνομαι λιγάκι άσχημα να μπω σε ξενοδοχείο μόνη μου, θα σας παρακαλούσα να με συνοδεύσετε μέχρι την είσοδο κι επειδή διακρίνω μια σοβαρότητα στο πρόσωπό σας και στην εμφάνισή σας, να είσαστε παρών σε ότι μου πει ο δικηγόρος. Γυναίκα εγώ μπορεί να μην τα καταλάβω, ενώ εσείς σαν άντρας είναι άλλο πράγμα. Αν θέλετε μετά για να σας ευχαριστήσω για την εξυπηρέτηση να πιούμε ένα καφέ, να σας προσφέρω ένα γεύμα, θα σας είμαι υποχρεωμένη.

- Λυπάμαι κυρία μου, της απάντησε το υποψήφιο αλλά έξυπνο θύμα, έχω όμως κι εγώ μια σπουδαία δουλειά και πρέπει να είμαι στην ώρα μου. Καλημέρα σας!

Άντε μετά να δικαιολογήσει στην γυναίκα του -αν ακολουθούσε την άγνωστη κυρία- πώς βρέθηκε σε ένα ξενοδοχείο ναρκωμένος, χωρίς παντελόνι και με άδειο πορτοφόλι!