13 March 2011

Τρέξε κόσμε ... μοιράζουν λεφτά !!!!!


της Ισμήνης


Την έχετε δει την διαφήμιση στην τηλεόραση; Σίγουρα την είδατε ... αυτή καλέ που λέει ότι ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ παίρνει το παλιό σας κινητό, όποτε και όσο το αγοράσατε, σε όποια κατάσταση αν είναι και, αφού διαπιστώσει τη σημερινή του τιμή, σας δίνει το ποσό που αξίζει το κινητό.

Και μετά που λέει από κάτω ότι όσα κινητά είναι σε καλή κατάσταση, τα επισκευάζουν για να τα διοχετεύσουν στα αναπτυσσόμενα κράτη, τα δε άλλα θα πάνε για ανακύκλωση!

Ωραία μέχρι εδώ! Σκέφθηκα κι εγώ σαν καλή οικονόμα γυναίκα να συνδυάσω το τερπνόν (δεν υπάρχει βέβαια , αλλά δεν έχει σημασία) μετά το ωφελίμου (αυτό υπάρχει, είναι το χρήμα).

Τα παιδάκια μου –ζωή να ‘χουνε– σαν όλα τα καλά παιδάκια, κάθε χρόνο αλλάζουν κινητό και ναι μεν το παλιό το χρησιμοποιούν συνέχεια –αμάν βαράνε 2-3 κινητά ταυτόχρονα– τις πιο παλιές συσκευές τις πετάνε δε σε ένα συρτάρι με την απειλή:
- «Κοίτα μη μου πειράξεις τα κινητά μου!»
- «Τι τα θέλεις πουλάκι μου;»
- «Τα θέλω», είναι η απάντηση και άντε μετά εσύ να βγάλεις άκρη!

Σιγά που θα άκουγα τα παιδιά και, ακόμη περισσότερο σιγά, που θα τα ρωτούσα. Με το μυαλό στο ζεστό χρήμα της κινητής ανταλλαγής - άλλωστε το δείχνει και η τηλεόραση στην διαφήμιση: δίνει η κυρία ένα κινητό και παίρνει λεφτά 50 και 100 €- μια ωραία ημέρα λοιπόν βάζω σε μια τσάντα 5-6 κινητά και δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω πάω στον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ για την ανταλλαγή.

Ουρά ο κόσμος, άντρες–γυναίκες, με κινητά στο χέρι, περιμένουν. Στήνω αυτί να ακούσω τι λέει ο εξεταστής των κινητών, αλλά δυστυχώς γίνεται βαβούρα και δεν ακούω, άσε που μιλάει σιγά και σε εμπιστευτικό τόνο στον υποψήφιο πελάτη…

Έρχεται λοιπόν η σειρά μου και του δίνω τα κινητά και όλο χαρά περιμένω την ετυμηγορία!

- Άχρηστα, αποφαίνεται με το που τα βλέπει! Είναι πάνω από 4 έτη αυτά τα κινητά. Εμείς παίρνουμε τα πιο πρόσφατης τεχνολογίας. Αν θέλετε βάλτε τα στον κάδο για ανακύκλωση.
- «Και γιατί δεν το αναφέρετε», τον ρωτάω, «να μην έρχεται ο κόσμος τσάμπα και βερεσέ;»
- «Τι να σας πω κυρία μου, εγώ υπάλληλος είμαι, τη δουλειά μου κάνω, έτσι μου έχουν πει και αυτά λέω!»

Από περιέργεια περίμενα να δω τι θα πει στην επόμενη κυρία που το κινητό της φαινότανε πολύ καινούργιο.
Αφού το εξέτασε ο ειδήμων, έβγαλε την μπαταρία και έβαλε ένα καλώδιο κάπου συνδεδεμένο με έναν υπολογιστή, της λέει σοβαρά–σοβαρά:

- «Είναι μηδενική η αξία του κινητού σας, αλλά ... μπορώ να σας δώσω μια επιταγή των 25 € και με την αγορά που θα κάνετε από το μαγαζί μας μέχρι 30/4 αξίας 300€, θα σας αφαιρέσουμε τα χρήματα της επιταγής» !!!!!!

Τρέξε κόσμε ... μοιράζουν λεφτά !!!!!