04 June 2011

Όσα παίρνει κι όσα φέρνει ο άνεμος

Μία μάλλον βιασμένη.
της Ισμήνης


Πριν λίγες ημέρες με πήρε τηλέφωνο μια πολύ καλή φίλη που ζητούσε να με δει να μιλήσουμε οπωσδήποτε!

- Θα σκάσω, αν δεν μιλήσω!

Κανονίσαμε λοιπόν να συναντηθούμε και να τα πούμε. Ομολογώ ότι με απασχόλησε το τι θέμα ήταν αυτό που είχε δημιουργηθεί και έπρεπε πάση θυσία να το μοιραστεί μαζί μου. Αλλά εδώ είναι η αξία της φιλίας που διαρκεί χρόνια , όταν σε έχει ανάγκη κάποιος να συμπαρίστασαι.

Αφού είπαμε τα τετριμμένα με κοιτάει στα μάτια και μου λέει σοβαρά – σοβαρά: Με βίασε!
Ωχ! λέω εγώ, ποιός καλέ, ο άντρας σου;

- Όχι βέβαια, απαντάει!

και άρχισε να μου λέει με λεπτομέρειες πλέον για έναν οικογενειακό φίλο που την φλέρταρε, της έκανε κομπλιμέντα, είχε καταφέρει και μπήκε για τα καλά στην ζωή του ζευγαριού κλπ. κλπ. με απώτερο σκοπό βέβαια να ρίξει, κατά την κοινήν έκφραση, τη φίλη μου. Σημειωτέον ότι ο επίδοξος εραστής ήτανε καμιά 10αριά χρόνια νεώτερος της.

Ανάμεσα σε ένα σωρό καταστάσεις που δεν μας ενδιαφέρουν και τόσο, του εδόθη η ευκαιρία να βρεθεί μόνος μαζί της, σε ένα άδειο διαμέρισμα και ... εκεί, σε ένα παλιόστρωμα .... μάλλον με εβίασε, μου λέει συντετριμμένη.

Μάλλον; τι σημαίνει μάλλον; Απ’ ότι ξέρω με ανατομικές λεπτομέρειες και διάφορες στάσεις, μάλλον δε υπάρχει! Ή το κάνεις ή δεν το κάνεις. Κάθεσαι ή δεν κάθεσαι! Μπαίνει ή δεν μπαίνει! Δεν είμαστε δα και άβγαλτα κοριτσόπουλα που δεν ξέρουμε τι είναι ο πάπας! Ξέρουμε και παραξέρουμε!

Και βρε φιλενάδα, θέλει και κάποια ώρα να γίνει το κακό ... στα 20 ούτε που προλαβαίνεις να το σκεφθείς, μπαμ και κάτω. Στα 40 θέλει και κάποια τελετουργία, αλλά στις μεγαλύτερες ηλικίες, θέλει το χρόνο του μέχρι να ωριμάσει το πράγμα προς επίτευξη του ποθούμενου αποτελέσματος! Άσε δε που μου είπες ότι όταν ντυθήκατε, δεν κοιτούσες στα μάτια, τον μάλλον βιαστή σου!

Άρα βρε καλή μου φιλενάδα, για να ντυθείς γδύθηκες πρώτα, έβγαλες και την κυλόττα ή στην έσκισε και πήγες sans culottes σπίτι σου; Σε τελευταία ανάλυση, πόσοι άντρες θα έχουν πια διακαή πόθο να κοιμηθούνε μαζί μας; Και όπως λένε: αν κάποιος θελήσει να σε βιάσει, καταρχάς αντιστάσου, αν επιμένει ο άλλος κάτσε να το απολαύσεις!

Άρα βγάζουμε το μάλλον σε βίασε!

Εγώ πάντως, από λεπτότητα, δεν ρώτησα αν το απόλαυσε!