03 December 2012

Όσα παίρνει... κι όσα φέρνει ο άνεμος

Το φακελάκι
της Ισμήνης

Πριν  μερικά χρόνια όχι ότι άλλαξε τίποτα, μου συνέβει το εξης περιστατικό.
Η κόρη της γυναίκας που εργαζότανε στο σπίτι  μου, παρουσίασε πόνους στην κοιλιακή χώρα.
Ξέροντας ότι ο πατέρας μου ήτανε γιατρός με παρακάλεσε αν μπορούσε να την εξετάσει. Πραγματικά την εξέτασε και αμέσως απεφάνθη ότι είχε  σκωληκοειδίτιδα και έπρεπε άμεσα να χειρουργηθεί.
Η γυναίκα  δεν ήξερε άλλον να την παραπέμψει  κάπου  και  με την  μεσολάβηση του πατέρα μου εισήχθη σε κλινική  με την οποία συνεργαζότανε πριν βγει στη σύνταξη  και ο διευθυντής της κλινικής ήτανε και φίλος του.


Πήγε η γυναίκα με την κόρη της  στην κλινική, είδε τον γιατρό, του είπε ποιος την στέλνει και   κανονίσθηκε η εισαγωγή ως επείγον περιστατικό  και όλα τα διαδικαστικά  που χρειάζονται ΙΚΑ κλπ  θα τα κανόνιζε η κλινική.  
Την παραμονή του χειρουργείου  ο γιατρός  κάλεσε την μητέρα  στο γραφείο του και  ευθέως της ζήτησε 500 ευρώ  για να προχωρήσει στην εγχείρηση.
Η γυναίκα τάχασε!
Με πήρε τηλ. μου ανέφερε το γεγονός, εγώ εξοργίστηκα  και ζήτησα την μεσολάβηση του πατέρα μου προς τον φίλο του και συνάδελφο, ώστε η γυναίκα να μην πληρώσει τα χρήματα που της ζητούσε.
Ήτανε  χήρα  και ζούσε από τα μεροκάματα που  έκανε στα σπίτια.
Ο πατέρας μου, με  συμβούλευσε να μην τον ανακατέψω πλέον διότι ντρεπότανε για το θράσος του συναδέλφου και φίλου του.
Η γυναίκα ήτανε σε απόγνωση, διότι δεν διέθετε τα χρήματα που ζητούσε ο γιατρός. Τότε μου ήρθε μια ιδέα
-     Πόσα είσαι  διατεθιμένη να δώσεις, την ρωτάω
-     100  ευρώ, μου λέει, δεν έχω  παραπάνω.
-     Εντάξει,  βάλε πέντε 20ευρα  σε ένα κλειστό φάκελο και  περίμενε να δούμε αν στα ξαναζητήσει ο γιατρός.
Πράγματι την ημέρα της εγχείρησης, αφού πήραν το κορίτσι στο χειρουργείο  και η μητέρα περίμενε έξω στον προθάλαμο γεμάτη αγωνία, βγαίνει ο γιατρός από το χειρουργείο  και κάθεται δίπλα της, απλά κοιτώντας της  και λέγοντας  συνεχώς λοιπόν και ξεροβήχοντας!
Το «λοιπόν» αυτό κράτησε 10‘ περίπου, οπότε η γυναίκα βγάζει το φακελάκι και το  χώνει στην τσέπη του.
Αμέσως σηκώνεται αυτός, μπαίνει στο χειρουργείο για να αρχίσει την εγχείρηση.
 Μετά από την αναμενόμενη ώρα  της επέμβασης  βγαίνει το φορείο με το εγχειρισμένο παιδί να πάει στο δωμάτιο και ακολούθησε ο γιατρός, ο οποίος τραβάει τη γυναίκα στην άκρη και της σφυρίζει όλο κακία
-    Αν είχα ανοίξει το φακελάκι πριν ξεκινήσω την εγχείρηση,  δεν θα εγχείριζα  την κόρη σου!
Α ρε Ιπποκράτη, εσένα  και τον όρκο σου, σας έχουνε ξεφτιλίσει ανεπανόρθωτα  οι σημερινοί   λειτουργοί!