09 February 2013

Όσα φέρνει... κι όσα παίρνει ο άνεμος

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται!
της Ισμήνης

Μπαίνει φουριόζος θείος Φαίδωνας και μου ανακοινώνει σοβαρά –σοβαρά ότι αποφάσισε να ασχοληθεί με το διαδίκτυο  και να μάθει να χειρίζεται  ηλεκτρονικό υπολογιστή!  τον κοιτάω καλά–καλά. Bρε θειούλη μου του λέω,
-Eσύ ένα αυγό δεν μπορείς να βράσεις γιατί μπερδεύεις τα μάτια της κουζίνας!
-Άλλο αυτό  μου απάντησε,  η ηλεκτρική κουζίνα έχει πολλά κουμπιά  γι’ αυτό μπερδεύομαι. Ο φίλος μου ο Ιάκωβος  έχει μάθει και μου είπε ότι μπαίνει σε διάφορα σάιτ με πολύ ενδιαφέροντα θέματα και περνάει η ώρα του θαυμάσια!!!
Τον λοξοκοιτάω, δεν μιλάω, αλλά ξέρω ότι ο φίλος του ο Ιάκωβος όλο για κάτι Βουλγάρες και Ρωσσίδες μιλάει που έχουνε κάτι βυζιά σαν τα Ουράλια, οπότε μπορώ να υποθέσω και σε τι σάιτ μπαίνει!!!!!
Για να μην το κακοκαρδίσω  δέχθηκα  να του δείξω μερικά απλά βήματα. Καθίσαμε λοιπόν μπροστά στον υπολογιστή και αρχίσαμε με τον θείο Φαίδωνα το 1ο μας μάθημα.
Εκεί λοιπόν που σερφάραμε και ο θείος απολάμβανε τα εικονικά μας ταξίδια, τσουπ!  πετάγεται μια διαφήμιση για τη δωρεάν απόκτηση  ενός κινητού τελευταίας τεχνολογίας! Το κινητό  στριφογυρίζει στην οθόνη γυαλιστερό και προκλητικό, αυτό που το ακουμπάς και κάνει ένα σωρό πράγματα,  μεγαλώνει εικόνες, τις μικραίνει, μιλάει μόνο του, ψήνει καφέ, σου λέει που έχει την πιο φθηνή βενζίνη, πώς θα πας σπίτι σου από το συντομότερο δρόμο  και ένα σωρό άλλα θαυμαστά πράγματα, με την υποσημείωση  απλά να απαντήσω σε 2 ερωτήσεις!
-Να το κάνεις με παροτρύνει ο θείο  Φαίδωνας, δεν είναι κινητό αυτό που έχεις, μπαχαντέλα είναι! Έχει δίκιο, σκέφτομαι, το έχω 3 χρόνια, κάνω οικονομία εκπίπτοντας την  πριμοδότηση  από τον μηνιαίο λογαριασμό μου.
Με ελαφρά την καρδία  κάνω κλικ, απαντάω στην 1η ερώτηση, απαντάω και στην 2η, ο θείος Φαίδωνας χειροκροτεί! 
-Είδες πόσο απλό είναι; μου λέει,  εγώ συνεχίσω και γράφω το κινητό μου, οπότε λαμβάνω μήνυμα  να πληκτρολογήσω ένα αριθμό που μου έστειλαν για να κερδίσω την πολυπόθητη νέα μου συσκευή!
Απλά πράγματα, μόλις λοιπόν το κάνω αυτό, εμφανίζεται στο κάτω μέρος της οθόνης  με γράμματα ψείρες  ότι: με 25 €  το μήνα γίνεσαι συνδρομητής στην εταιρεία SHOPADOO και θα λαμβάνεις τουλάχιστον 12 μηνιαία μηνύματα με χρέωση μου  2.50 € ανά  μήνυμα!
Κόλλησα τη μύτη μου στην οθόνη για να μπορέσω να διαβάσω και μέχρι να συνειδητοποιήσω  τι βλακεία  έκανα, άρχισαν να έρχονται απανωτά μηνύματα, για φανταστικά δώρα,  sites με καυτά περιεχόμενα, για  ήχους κινητών, cool shopadoo (αυτό δεν το κατάλαβα) και ένα σωρό άλλα! Όλα αυτά τα μηνύματα τα χρεωνόμουνα!!!!!
Αγριοκοιτάζω τον θείο Φαίδωνα ο οποίος την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια.
Δεν ήξερα τι να κάνω, με σιχτίριζα φυσικό επόμενο. Οπότε έρχεται άλλο ένα μήνυμα  ότι, αν θέλω να διαγραφώ να στείλω σε έναν αριθμό  με κλπ. κλπ. Το οποίο και έκανα αμέσως βέβαια!!!!
Και μέτρησα τα  χρεωμένα  μηνύματα της  βλακείας μου που έλαβα, προκειμένου να κερδίσω το όμορφο κινητό.
Ήταν παρακαλώ  σε ευρώ όσα χρήματα θα  αφαιρούνταν από τον λογαριασμό μου  για  6 μήνες!!!! Και δεν άλλαξα το κινητό μου για να κάνω οικονομία!
Προς γνώση και συμμόρφωση όλων αυτών των δωρεάν δελεαστικών προσφορών που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο!
Αλλά το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται!!!!