19 May 2013

Όσα παίρνει... κι όσα φέρνει ο άνεμος...


Πρωτοσέλιδο τα στήθη της Αντζελίνας!
της Ισμήνης

Και ξαφνικά όλες οι εφημερίδες και τα περιοδικά γέμισαν με άρθρα και φωτογραφίες της Αντζελίνας  Τζολί που πρόσφατα υποβλήθηκε σε ολική αφαίρεση μαστών και  ολική υστερεκτομή! Οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί σταμάτησαν να αναμεταδίδουν το πρόγραμμά τους για να ανακοινώσουν την είδηση! Σχόλια επί σχολίων με λεπτομέρειες –δεν θα υπεισέλθω σε αυτά– φωτογραφίες ανφάς και προφίλ της Αντζελίνας  που τα αδηφάγα βλέμματα έψαχναν να ανακαλύψουν αν προεξέχει ο μπούστος ή όχι! Πηχιαίοι οι τίτλοι των φυλλάδων: πολύ καλά έκανε και να γίνει παράδειγμα προς μίμηση για όλες τις γυναίκες!

Και προβληματίστηκα εγώ η απλή και ανώνυμη γυναικούλα! Και βέβαια πολύ καλά έκανε η Αντζελίνα και αφαίρεσε μια πιθανόν μελλοντική εστία καρκίνου, πολύ καλά έκανε και προστάτευσε τον εαυτό της και την οικογένειά της, πολύ καλά έκανε και  εφάρμοσε την δυνατότητα που δίνει η σημερινή επιστήμη με την προληπτική ιατρική να κάνεις έγκαιρη διάγνωση και να προλαβαίνεις το όποιο κακό!

Αλλά... η γλυκιά μας Αντζελίνα  θα μείνει με άδεια μπλούζα; Όχι βέβαια! έχει την οικονομική δυνατότητα να υποβληθεί σε μια 2η εγχείρηση και να τοποθετήσει στη θέση των μαστών που αφαιρέθησαν 2 άλλα καλύτερα, μεγαλύτερα,  άφθαρτα στον χρόνο και πολύ καλής ποιότητας βέβαια που δεν πρόκειται να εκραγούν στα αεροπορικά της ταξίδια!

Την εκθείασαν σαν  παράδειγμα προς μίμηση όλων των γυναικών! Μερικών ίσως, όλων όμως όχι!

Ας μεταφέρω μια φανταστική συνομιλία  ενός μεσοαστικού  ζευγαριού, της διπλανής πόρτας που λένε, του Σπύρου  και της Ελπινίκης για το φλέγον ζήτημα!

·    Σπυράκο μου, λέει η Ελπινίκη μας στο συμβίο της,  διάβασα στο περιοδικό «Τσάο» ότι η Αντζελίνα Τζολί, έκοψε τα στήθια της!

·    Ε και; Απαντάει ο Σπύρος, εμένα τι με νοιάζει; Δικά της είναι ας τα κάνει ότι θέλει!

·  Σπυράκο μου  δεν έχεις δίκιο, τα έκοψε για να μην πάθει καρκίνο, λόγω κληρονομικότητας, έτσι έγραψαν! και μάλιστα έγραψαν να το κάνουν και άλλες γυναίκες που έχουν τέτοια κληρονομικά  στην πλάτη  τους! Σκέφτηκα λοιπόν, ότι η θεια μου   η  Πουλχερία -Θεός σγχωρέστην!- πήγε απ' την κακιά αυτή αρρώστια!

·    Ελπινίκη θα με τρελάνεις, πού το πας; Τώρα θυμήθηκες τη θεία  σου την Πουλχερία; όταν πέθανε -Θεός σγχωρέστην!- την έβριζες γιατί δεν σου άφησε το δαχτυλίδι με το διαμάντι και το υπόγειο στο Δουργούτι,  το ξέχασες;

·   Αυτό  για το δαχτυλίδι   και το υπόγειο  στο Δουργούτι  είναι άλλη κληρονομιά και άλλη είναι η κληρονομιά της υγείας που παίρνουμε από τους συγγενείς! Σκέφθηκα λοιπόν, να πάω κι εγώ σαν την Αντζελίνα να κόψω τα στήθια μου, μη και παρουσιάσω την κακιά αρρώστια και μετά τι θα γίνεις εσύ κακομοίρη μου!
Πήγαινε κόφτα άμα θέλεις, γρυλίζει ο Σπύρος, έτσι κι αλλιώς κομματάκι άχρηστα είναι, ούτε να τα δω ούτε να τα πιάσω  θέλω!

Είναι αλήθεια ότι τα  βυζιά της Ελπινικής είχαν από ετών πάρει την κατιούσα χωρίς ελπίδα ανάκαμψης!

·   Αχ! Σπυράκο  μου, ξέρεις τι σκέφθηκα; Αφου θα τα κόψω  που θα τα κόψω, να μη μένει άδειο το μεσοφόρι μου, να βάλω καινούργια  τροφαντά, να φχαριστιέσαι κι εσύ όταν θα τα πιάνεις κι εγώ που θα τα βλέπω! Το έψαξα και μόνο   2-3 χιλιάδες €  θα κοστίσουν, αλλά θα κάνουμε χαρές και γλέντια τα βράδια!

·    Μωρέ γυναίκα τρελάθηκες; κόφτα άμα θέλεις και δώστα στη σκύλα να τα φάει και άσε το μεσοφόρι σου άδειο!  Βάλε  2 πορτοκάλια Λακωνίας στο άδειο σου μασταροσάκκουλο!!! άκου 2-3 χιλιάδες €! Πιάνω τα τροφαντά της γειτόνισσας τζάμπα, μουρμουρίζει  ο Σπυράκος μας  βγαίνοντας από το δωμάτιο!!!