29 June 2014

Όσα παίρνει... κι όσα φέρνει ο άνεμος

Τα έξυπνα τηλέφωνα
της Ισμήνης

Λοιπόν ή τα τηλέφωνα είναι πράγματι πολύ έξυπνα ή εγώ είμαι μειωμένης αντίληψης!!! Όχι, χαζή βέβαια δεν είμαι, προς Θεού, αλλά κάπου  μπάζει φαίνεται το άτιμο το μυαλό. Άλλωστε τόσα χρόνια πια, χειμώνες και καλοκαίρια, είναι εν λειτουργία .
Αποφάσισαν που λέτε τα βλαστάρια μου  να με εφοδιάσουν με ένα κινητό  καινούργιας τεχνολογίας, από αυτά που τα αγγίζεις και σου προκαλούν  οργασμό! Για να πω την αλήθεια μου τα λοξοκοίταγα κι εγώ, μου τρέχανε τα σάλια με όλα αυτά τα ωραία που κάνανε. Είχα και μια μπαχαντέλα που σερνότανε σαν  γκαζοζέν και όλο γκρίνιαζα και όλο περίμενα την επιδότηση  για να πάρω κάτι τις μοντέρνο.
Με πρόλαβε ο γιόκας μου και μου έφερε το  πολυπόθητο κινητό αφής. Με  αγωνία και έξαψη το φορτίζω και  αρχίζω την αναγνωριστική περιπλάνηση στον υπέροχο κόσμο της  τελευταίας τεχνολογίας.


Πατάω, όχι αγγίζω  με ευλάβεια την οθόνη  για να γράψω ένα όνομα και τηλέφωνο και μου βγαίνουν κάτι άλλα εικονίδια. Σέρνω το δάχτυλο  να μιλήσω σε κλήση και κόντεψα να το φτάσω μέχρι τα πόδια μου για να ανοίξει το άτιμο και να ενεργοποιηθεί!
Βγάζω το όνομα που ζητάω και θέλω να συμπληρώσω στοιχεία και μου βγαίνει κλήση  σε άλλο αριθμό. Αρχίζει να χτυπάει το τηλέφωνο  και με ρωτάνε – με πήρες;  Τι να πω η κακομοίρα; Ότι έβαλα αλλού το δάχτυλό μου και βγήκε άλλο αντ’ άλλου; Πάω να γράψω ένα μήνυμα και έγραφε στα κινέζικα, προσπαθώ να βάλω τα ελληνικά και έβαζα ρώσικα. Πατάω για κεφαλαία και με πήγαινε στην αρχή της σελίδας! αϊ σιχτίρ!
Το πήρα πεισματικά και πατριωτικά ότι πρέπει να μάθω να το χρησιμοποιώ το  τηλέφωνο αφής! Αμάν πια,  όλοι με ένα τέτοιο κυκλοφορούνε και εγώ να μην έχω;  Ντροπή!
Να μην σας τα πολυλογώ, 1 εβδομάδα  βασανίστηκα να το μάθω, σπατάλησα ώρες και ώρες να το χειρίζομαι, αλλά μέχρι να μάθω πώς να κάνω το ένα, ξέχναγα το άλλο. Κατανάλωσα  φαιά ουσία που πλέον είναι πολύτιμη για την ηλικία μου και για την ομαλή συνέχιση της ζωής μου και... πήρα την μεγάλη απόφαση. Το ξανάβαλα στο ωραίο του κουτάκι  με όλα τα συμπράγκαλα και το επέστρεψα στον γιόκα μου με πολύ αγάπη.
Πήγα και στο πλησιέστερο κατάστημα κινητών  τηλεφώνων και ζήτησα ένα απλό συμβατό  κινητό, με πλήκτρα και όχι αφής! Μόνο 2 μοντέλα κυκλοφορούν πλέον, με πληροφόρησαν  με συγκαταβατικό  ύφος, διότι όλοι χρησιμοποιούν συσκευές αφής!
Σκασίλα μου  απάντησα. Πήρα το παλαιάς τεχνολογίας τηλεφωνάκι μου σε ένα πολύ ωραίο λαχανί χρώμα και είμαι  πανευτυχής!

Ουφ ησύχασα! Εσείς τι έχετε;